är bajsnödig och tämligen stressad #livet

Jag har nämligen massa saker som jag borde göra. Först och främst måste jag gå till banken, vilket jag tänkt göra ganska länge, men liksom glömt. Idag glömde jag inte, men banken hann stänga. Måste ju ha internetbank osv osv nu när jag ska flytta och bli vuxen.

Jag hatar att ha saker att göra, för jag stressar alltid som ett cp så fort minsta uppgift står på agendan. Blev rätt fuckad i huvudet nämligen i gymnasiet då jag skulle MVGa allt med superoneshot och ändå inte vara i skolan. Märklig_brud_92.
Ikväll tänkte jag bli full! Det är en bra plan. Bra planer gillar jag.



Andra saker som går dåligt:
- Jag + League of legends. Har blivit en jävla feeder.


Bättre tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0