HERE I AAAAM, ON THE ROAD AGAAAAIINNN*

TJA BLOGGIBUN!
Jag och Lotta tog mot förmodan vår efterlängtade roadtrip, som var planerat att avgå för en månad sedan cirkuscirklär. Men den blidde ju inte. Så det blir nu istället.

Planen är:

Köra till uppsala. Besöka Kattival. Supa. Köra hem.
Det fantastiska med denna plan är att det hela blir väldigt gratis.

Just nu har vi stannat på stopplats 1, Umebuns. Här har vi lastat av diverse gods hos Lotta och stannar nu för te hos Oskar. Det är pojkvännen, alltså. Eller fästman egentligen, för de har förlovat sig.**

Jag har ingen webcam, för detta är Oskars dator. Därför ska jag rita något i paint så att ni får något att titta på.



Yeah.





* Gissa lol.

** Bög.

Kommentarer
Postat av: luuli

MANGE MANGE!!!!!

2011-08-18 @ 23:02:26
URL: http://muulria.blogg.se/
Postat av: Lauri

Jag gissar turn the page!! Vet inte vem som gjort originalet, har bara hört Metallicacovern. :C



Also, önskeinlägg var det. Jag vill att ni går in på djupet på hatade folkgrupper! (i mitt fall är det tex folk med barnvagnar, de kan brinna i en eld)

2011-08-21 @ 18:31:17
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0