jobbibun!

Hajå! Nu sitter jag på jobbibun och försöker sälja lotter till folk som inte är intresserade! Det går ganska bra.
Idag har jag tagit flera vuxenpoäng och skaffat internetbank, bankID och dessutom bitchat med expert eftersom att de aldrig kan få tummen ur röven och ge tillbaka min mobil till mig som jag lämnade in för en månad sedan.

Nu tänkte jag att jag skulle.. fylla i en sån där lista. För jag har inget vettigare att fördriva tiden med mellan mina viktiga samtal som räddar barn från missbruk.


PERSONLIGT

1. Vad heter du? Maria!
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Har alltid varit sugen på Jessica, fast he vart ju it!
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Johanna
4. Vilket stjärntecken är du? Stenbock, så jag är bra på att vara strikt och ha mycket pengar
5. Vart bor du? Pitebun!
6. Bott utomlands? Ja! I Londibun i 2 månader ish hos en värdfamilj som inte riktigt var värd mig (eheeheheh)
7. Flyttat antal gånger? 1
8. Vart skulle du vilja bo? Londibun! Eller överalltibun!

UTSEENDE


1. Hur lång är du? 175ish. MILLIMETER? CENTIMETER? METER? AJDUBOW!
2. Hur mycket väger du? 70ish, vägde väl egentligen 60 förr men sen kom jag på att det här med pizza och datorspelande var en bra idé.
3. Hårfärg? Blondibun!
4. Ögonfärg? VAD FAN JAG VILL
5. Mest nöjd med? Åh. Jag vet inte. Jag gillar min snippa, den skänker mig mycket nöje.
6. Minst nöjd med? Magens utsida. Insidan skänker mig också mycket nöje, men utsidan har börjat bli i vägen för mina äventyr!
7. Glasögon? JA! FAST NEJ! ELLER?
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nej, jag är ren som en oskuld.

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? Det är ju sommar fofan.
2. Vad använder du just nu för skor? Mina underbara H&Mballerinisar eller några tygskor som är jättesmutsiga och egentliegn för små.
3. Favoritfärg på kläder? Typ beige och svart osv. Blått är rätt fint.
4. Favoritmaterial på kläder? TYG!
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? En såndär bebisdräkt och mjuka duntofflor. Åh, vad jag ska önska mig det i julklapp.
6. Favoritaffärer? ICA. true story.
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Alltså vänta..vadå..köpa?
8. Vad har du för tröjstorlek? m-l

BLANDAT

1. Vad heter din morfar? Oj. Jag glömde för en sekund bort vad han hette. Nu fick jag dödsdåligt samvete. Sigvard! Han dog när jag var 4
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? Ingen aning
b) handväska? Typ massa papper n stuff
3. Vad är du beroende av? amen åh vilken tråkig fråga. luft osv.
4. Vilket land kommer du i från? Sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? Lypsyl är för noobs.
6. Vad tror du på? välvilja
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? är ateist lol.
8. Vad köpte du senast? snüs
9. Har du nåt husdjur? en kanin i en hästbox och en igelkott under bron.
10. Vad bor du i? typ en sånhär avlång fyrkant med ett material över så det inte regnar in. det är hål i väggarna också med nått hårt genomskinligt i som man kan krossa med en sten, men det ska man inte för det blir dyrt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0