LAURI KOM IGEEN NUUU*

Lauri gissade lätt på låten! Det var turn the page. Såklart. Och jag har också bara hört metallicacovern. Och jag är ganska besviken att jag inte riktigt hann snacka med dig alls.

Jag har alltså precis kommit hem från kattival, egentligen hade jag kunnat komma hem igår men vi behövde chilla ner i en dramafri miljö, så vi sov hos Oskar in the umebuns** innan vi åkte hem sedan. Idag. Alltså.
Kattival var jävligt kaoz och jävligt fantabulous, plus att själva biltrippen faktiskt också var ganska fantastisk, så det var lätt värt! Har dessutom fått massor med inspiration till blogginlägg efter oändligt många möten osv.
Fast jag kan inte skriva alla dem. För. Åh. Jag vågar inte ens skriva varför.

Men önskade inlägg is önskade.



* Gissa samma låt den här gången, lul!
** för han är så jävla tråkig lol, inget händer där ever.***
*** <3

Kommentarer
Postat av: Lauri

Mange Mange!

Och ja, det sög ju en del, fast jag var ganska jävla aspackad större delen av kvällen så vet inte om du missade nåt precis. Men det kommer förhoppningsvis fler chanser!

2011-08-22 @ 23:30:28
URL: http://lurisoft.com
Postat av: Charlotte

haha jag skrev om det som inte skulle skrivas. Fast bara lite subtilt sådär. Men shit, jag bryr mig inte ens. Om någon kan bryta ner mitt psyke efter ett samtal så gör det inget om han ser att jag noterat att ögonen tittar åt olika håll liksom.

2011-08-24 @ 22:57:39
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0