jag vill också göra en lista

PERSONLIGT

1. Vad heter du? Djuria
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? öhh.. beyoncé?
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? jonathan eller johan.....
4. Vilket stjärntecken är du? Skytten, så jag gillar äventyr och förändring
5. Vart bor du? Fjollträsk, närmare bestämt i bajshamra aka "dåliga delen av solna"
6. Bott utomlands? nei
7. Flyttat antal gånger? 4
8. Vart skulle du vilja bo? stockholm är fint! jag vet inte så mycket om världen utanför. det finns säkert många bättre städer!

UTSEENDE


1. Hur lång är du? 155-isshhh
2. Hur mycket väger du? vet inte! 50-nånting?
3. Hårfärg? blond på insidan, röd på utsidan
4. Ögonfärg? gråish
5. Mest nöjd med? min näsa är fin.
6. Minst nöjd med? längd och tjockiskomplex :////
7. Glasögon? bara när jag cosplayar hipster
8. Har du några piercingar/tatueringar? Nee fifan, är väl inte emo heller

KLÄDER

1. Vad använder du just nu för jacka? nån slags kavaj
2. Vad använder du just nu för skor? converse eller kängor eller high heels eller....
3. Favoritfärg på kläder? förut hatade jag blått, men nu gillar jag det och det har blivit en grej. grönt är också en ny favorit. men i överlag så gillar jag väl svart. för att jag är emo.
4. Favoritmaterial på kläder? lack och läder
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? åh. allt jag ser. typ. jag har blivit shopaholic :(
6. Favoritaffärer? h&m, bik bok, monki....
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? uhh.. den här månaden... ca 5 lax
8. Vad har du för tröjstorlek? s

BLANDAT

1. Vad heter din morfar? sten
2. Var har du i din:
a) jackficka just nu? inget
b) handväska? datorladdare, frukt, plånbok, nycklar, tuggummi, cigg, snus, hårklämmor, ja.
3. Vad är du beroende av? bajs
4. Vilket land kommer du i från? sverige
5. Vilken sorts lypsyl använder du? är inte lypsyl väldigt 90-tal?
6. Vad tror du på? ödet
7. Vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? internet
8. Vad köpte du senast? tre äpplen och en banan på konsum innan jobbet, var ju hela FEM MINUTER tills tåget gick!
9. Har du nåt husdjur? väldigt många harkrankar, dock ofrivilligt
10. Vad bor du i? väldigt classy studentetta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0