Alla som inte är feminister kan dricka min mens

Tjena spena!
Först tänkte jag att det kändes lite väl serious att skriva som väldigt seriösa grejer här på bloggen, eftersom att majoriteten av inläggen handlar om äckliga grejer. Sedan kom jag på att idioter ju faktiskt också är äckliga, så det passar ju helt utmärkt!

Bloggtips som passar både korkade människor som vill sluta vara retards, och klyftiga människor som inte upptäckt hur många korkade människor det finns:

http://www.hannafriden.com/fragor-och-svar/lasafraga-men-du-kanske-vill-raka-for-att-vara-sexig/
(kör hårt och läs alla inlägg, vetja)

http://ladydahmer.se/
(tänkte mest på inläggen om genus, men sedan kan det ju vara rätt intressant att läsa om det övriga också.)



Så, vad händer annars i Piteåbuns? Det ska drickas hinkvis med vodka och svimma av i varma badtunnor. Annars så jobbar jag järnet med att sälja lotter, ägde som fan idag. Jag är dessutom väldigt pissnödig. Och min snippa har luktat äckligt idag. Tror det beror på instängdhet och svett, men man vet ju aldrig. Det kan ju vara så att jag har min egna lilla livsodling där nere! Om så är fallet döper jag om greve fluff till Svamp City.

Kommentarer
Postat av: matti

icke att förglömma;

http://cheyornas.blogg.se/2011/january/det-va-jarn-bristen-som-svek-henne.html#comment

2011-07-06 @ 23:34:03
Postat av: matti

no but serri jag gillar tipzen

2011-07-06 @ 23:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0