CARVEJA

Hajå bloggibun! Idag har jag fortsatt att jobba och spendera dödtiden med att läsa om än fler riksmongon. Jag vill bara säga att jag hatar Pär Ström innan jag går vidare till den övriga informationen om vad som pågår mellan öronen osvosv.

Saker ni kanske vill veta:

- Det var inte alls Svamp City. Bara ett bad case av smutsiga trosor. Nu är jag renduschad och luktfri.
- Idag på jobbet fick jag en såndär attack av torrsvett. Den värsta sortens svett. Ni vet när man egentligen inte svettas, men det blir en tjock stinkgröt i armhålorna. Den svetten som luktar jävel. Den hade jag.
- Jag fick rådet av en tant över telefon att aldrig vända en arab ryggen. Varför ville hon inte säga.
- Anledningen till min fruktansvärta brist på fantastifiktionabla bilder är att jag inte sitter vid min laptop. Det ska ändras, jag lovar.
- Jag äter fantastisk tikka masala och dricker corona. Vet ni vad mer jag ska göra? Spela lol. Nu. Samtidigt som jag dricker corona och äter tikka masala. omglol mahlif3 pwns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0