utveckling, veckutling, lingutveck

Hallå där people och opeople! Idag har jag haft en väldigt spännande och speciell dag. Här händer det grejer, må ni tro.

08:00 Klockan ringer, tänker snooza.

09:24 Upptäcker att jag inte alls snoozat utan stängt av alarmet. Inser samtidigt att jag är 24 minuter sen till jobbet. Två observationer i en smäll, kan man säga.

09:25 Känner en bekant och ack så obehaglig känsla i trosorna

09:26 Inser att jag mensat ner mig. Ordentligt. Trots en nyinsatt tampong bara 7 timmar tidigare.

09:27 Tackar min lyckliga stjärna för att jag har nya trosor snabbt till hands. Mosar ner blodiga trosor i väskan. Byter tampong och sätter även i trosskydd. Kör den 13 minuter långa bilfärden till jobbet

09:33 Anländer. (Säg ingenting till polisen)

09:45 Föreställer mig sammanfattningen av min dag till detta:


13:00 Drar till ungdomsmottagningen för att säga att jag har fått mens. Bokar en tid för inproppning av pstav kl 16:00.

13:15 Kör hemåt. Petar näsan samtidigt som bilen framför mig tvärbromsar. Kör in nageln i hjärnan och börjar blöda näsblod.

13:16 Kletar av blodet från fingret på resten av näsan. Känner mig lite hardcore. Föreställer mig sammanfattningen av min dag till detta:


13:40 Kommer hem. Har oändliga magsmärtor. Går på toaletten och upptäcker att jag mensat ner mig. Igen.

13:42 Kör in ännu en tampong och limmar för säkerhetens skull en nattbinda i trosorna. Föreställer mig sammanfattningen av min dag till detta:






Nu funderar jag om man skulle ta och typ utveckla bloggen lite och ha menskategorier och sånt. Evolving, liksom.


Kommentarer
Postat av: matti

haha åh<3

2011-07-12 @ 14:05:14
Postat av: titti

Åh! Haha, vem har liksom inte varit i den sitsen. Eller ja. Vissa dagar är bara liksom sånna ;P :D

2011-07-12 @ 14:24:04
URL: http://nahshesloco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0