5 saker ni inte visste om mig

DET HÄR BLIR SPÄNNANDE VA? Och svårt. Eftersom att jag omöjligt vet vilka som läser och eftersom att många människor vet ännu fler saker när de är tillsammans. Så detta blir egentligen fem saker några av er inte visste om mig. Kanske en sak för andra. Eller noll. Eller tolv. (<- den som klarar detta får bonuspoäng big time)*

Jag hoppas att detta blir en smärre wall of text. Jag ska försöka det, eftersom att mitt förra inlägg endast bestod av två tråkiga rader. Och alla gillar wall of texts som handlar om mig. Speciellt jag själv, när jag stalkar mig själv några månder senare. (Ja, detta är något jag gör. Nu fick ni en liten bonusgrej där på köpet!)


Nämen, då kör vi. Ska göra mitt bästa.
FEM SAKER NI (KANSKE) INTE VISSTE OM MIG:


  1. Jag har skrivit sjukt många sjukt seriösa dikter från min sjukt sjuka period i livet. Det är sjukt sant att jag valde denna punkt för att det skulle bli så sjukt många sjukt i den. Jag tycker om att säga sjukt sjukt mycket. 2 in one! Sjukt galet. Om ni är sjuka i huvudet och inte fattar varför detta skulle vara intressant så är det för att diktskrivande ändå är sjukt gay och jag är så sjukt ball att det liksom inte är tippat att en sådan som jag gör något sådant. Ever.
  2. Jag säger ju att folk/saker är jävligt gay/homo/bög. Ofta med syftet att få det att låta negativt. Det här kommer att låta ganska jävla retard om ni inte sett southpark-avsnittet som handlar om just detta, men jag säger alltså detta för att jag inte gillar bögiga saker. Bögar i sig har jag däremot inget alls otalt med, att ta den i skitan har man ju gjort själv liksom, så vadå. Nej. Men. Alltså. Folk som är jävligt homo är jävligt löjliga. Typ som att vara rädd för spindlar eller tycka att mens är pinsamt eller något liknande i den nivån av gay. Om ni inte fattar var jag menar så feel free to ask.
  3. Jag kan inte blinka med ett öga. Eller jag kan, eftersom att jag har övat sedan urminnes tider/sedan jag såg att andra kunde, men det är SKITSVÅRT. Jag kan t.ex. inte använda siktet på airsoften ordentligt om jag inte samtidigt håller för vänster öga med handen. Och det går ju inte, för vilken hand ska då hålla i geväret/avtryckaren? Detta är ett handikapp av rang, kära vänner. Ni som inte lider av samma kroppsliga defekt kan inte föreställa sig hur det känns. Säkert värre än cancer!
  4. När jag var liten/mindre ljög jag till alla mina kompisar och sa att jag ätit bajs. Jag vet inte varför, men det var väl coolt. Alla andra sa att de hade gjort det, liksom. Så jag hängde på. Trots att det aldrig någonsin skett. Jag undrar hur många andra barn som också ljög, vilka som talade sanning, och vilka som för att på något vis blidka känslan av grupptryck faktiskt käkade skit.
  5. Jag har helt nyligen insett hur vanligt det är med födelsemärken och leverfläckar! Jag har i princip inga själv, och mitt största består av ett hyfsat litet födelsemärke på vänster lår. Jag tänkte att de flesta var så, men när man tittar så har ju typ alla massa bajsfläckar i ansiktet, på armarna and what not! Det var som att bli uppryckt ur en skön dröm bland mjuka moln och kastas ner på en soptipp.



Mitt bästa försök.








* Hjälp på traven: Jag blev även förskräckt första gången jag åt jordnötssmör. För att det smakade jordnöt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0