flitig_tjej_92

hej bloggen och ni som läser den! idag är jag en himla duktig kicka och ska/har gjort följande:

- tvättat fönster (sida:utomhus)
- tvättat fönster (sida:inomhus)
- duschat (eller BADAT!!!)
- städat symboliskt i mitt rum
- ta ut kaninen i det fina vädret och låta honom stanna där i sitt sommarhus!

Har även klämt 1 st finnar väldigt lyckat och 1 st finnar mindre lyckat. Nu till det fantastiska:


Ni vet hur jag berättat om mina league of legends-mardrömmar? Det klart ni vet. The nightmares are NO MORE!!!1½!"¤ I natt var jag nidalee för första gången i mitt korta liv och fick 40-1-3. Det ni. I drömmen alltså. Ofta jag skulle få 40-1 på riktigt. lol.


Är ful idag så här får ni en bild på något sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0