kass_bloggerska_92

tjena mina snabbt försvinnande läsare! jag har typ dåligt samvete för att jag nästan aldrig bloggar längre. fo sho. det känns rätt sjukt eftersom att jag är allt annat än så stor och känd som jag vill vara i mitt huvud.

NÄMEN SÅATTEH. Här sitter jag hos min nya kompis Jalle. Han, jag och Lotta ska spela lol. Vad annars liksom. Det är varmare än i en livmoder här inne och jag har riktat en gigantisk fläkt som blåser skiten ur mig. Känner mig lite som Carola.


Om ni undrar vad jag annars har för mig så är det då inte att sova i alla fall. Var uppe till 7 imorse och upptäckte att tiden gått eftersom att en väckarklocka ringde, och då var det ju liksom dags att vakna så vad gör man. Nu sveper jag lite sugarfree red bull och svettar ner min nya tröja som är awesome. Måste lägga upp en bild på mig iförd endast den och underkläder (typ sånna där megaspetsstring som jag inte äger) för att den är genomskinlig och jävligt sexig. Stog och drog sexiga poser i omklädningsrummet och kände mig som en tiger. Som ska sexa.



Är precis som Carola.





Lever mig in i rollen. Typ på 25 bilder. Oh yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0