#livet

här sitter jag på kontoret och svettas som en liten räka. känner mig redan äcklig trots att jag genomgick en noggrann tvagning imorse samt tog på mig kläder som inte legat på golvet.
jag kan ju också passa på att tillägga att skyller ifrån mitt sällsynta bloggande på att jag är allt för upptagen i irl-livet*.
Insikter under midsommar:

1. Rödvin och apelsin(läsk? jag minns inte) smakar som fanta och rosé
2. Rödvin och kaffe smakar som gammalt surt kaffe
3. Om man dricker tidigare nämna drycker i den takt jag gjorde på midsommar så blir man en ny** människa.


juicy and shiny
hundnos, skiner likt sommarsolen


*obs, en lögn
** dricka lådvin och gråta i duschen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0