noob of legends

Alltså. Nu har jag typ inte bloggat på tre dagar. Jag har inte heller spelat lol på typ tre dagar. (känns det som, i alla fall)

Detta har resulterat i fruktansvärda mardrömmar. Kanske framförallt eftersom att mitt senaste game var med Miss Fortune och slutade i patetiska 0-9-6 eller något sådant. Jag blev uppäten av akali från minut ett och fick skäll av vår enda duktiga teammate för att en lvl 14 var bättre än mig. Följande natt drömde jag att jag stod emellan två torn på bot lane och blev towerdivad och köttad av akali på lvl 1!(!!!!) OCH HON DOG INTE! TROTS ATT JAG STOD MELLAN TVÅ TORN OCH ANVÄNDE DOUBLE UP!! Hon bara flashade iväg och överlevde med 10 hp. Varje gång. Ååh, det var fruktansvärt.

I natt drömde jag dessutom att jag var en jude @ Auschwitz. Vad det hade med league of legends att göra är jag smått osäker på, men jag slår vad om att det finns en koppling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0