DAGENS TIPS! Tomorrow, when the war began DAGENS TIPS!

Spontansåg just en film såhär på kvällskvisten, och den var AWESOME! Läste boken när jag var typ 10 men kom inte ihåg nåt, så tänkte att what the hell och.. ja.. Jag laddade ju inte ner den. Sånt är ju olagligt. Fick en privat visning av Gud. Typ.

Upptäckte sen att detta verk bara har 6,3 på IMDB, och det tål väl att tilläggas att jag hade 0 förväntningar, men jag tyckte i alla fall att den var jäkla spännande! Dessutom är det en scen med sjukt bra dialoger. Och huvudpersonen rockar. Nåja.


Sevärd rulle.



Kan tillägga att resultatet av mitt expriment tyvärr/tursamt nog (beroende på hur man ser det) resulterade i noll förändring av mängd tarmgas som släppts ut ur min ända de senaste timmarna. Rapade däremot en hel del i början, men det kan ju ha något att göra med den mentala vetskapen om att jag egentligen borde ha luft i magen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0