(de många parentesernas inlägg)

Här sitter jag med en tom kartong lyxknäckebröd



Godafton kära läsare och medmänniskor! Jag har nyheter a la grande! (<--obs! låtsasfranska)
Det ter sig nämligen att undertecknad ska resa till STORSTADEN inom ett par veckor för att hälsa på bloggens andra hälft. Det kommer att bli awesome, underbart och fantastiskt. Med mig har jag ett (<--obs!) cp som kallas DAPE.


Grejen är att jag inte riktigt vet hur jag ska pitcha det här för mamma. Jag är nämligen typ nästan pank och är skyldig henne en hel del cash. Detta gnager i min snart 20åriga själ eftersom att jag VET att detta är grymt oansvarigt, slösigt och onödigt (om man bortser från underverken det kommer att göra för min själ).
Detta är ett av de många gångerna som jag önskar att jag varit lycklig under majoriteten av mitt liv so far, för då hade jag kunnat dra någon slags "men jag måste unna mig, jag är så ledsen!"-argumentation. Men nu faller den geniala undanflykten eftersom att empati försvinner för kroniskt deppiga personer :(
(ska kanske understryka att det inte är ett dugg synd om mig. min deppighet har gjort mig till en awesome människa. deppiga människor är överlag bättre personer än lyckliga människor.)

Nåja, tillbaka till ämnet. För att blidka min mors vrede så ska jag (imorgon) städa mitt rum, klippa klorna på min lilla misskötta kanin, kasta bort hans bajs, handla och.. typ städa köket. Eller något. Så att hon bländas av mitt engagemang och ansvarsfulla agerande och glömmer bort att jag är tillfälligt handikappad ekonomiskt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Du vill dåå aldrig vara med mig och så ska du fara bort första helgen jag får dricka :<

2011-03-24 @ 02:48:29
Postat av: Charlotte

jag vill följa :(((( ni vill inte ha med miiiiiiiiiig. gnäll gråt aids bajs spädbarnsdöd

2011-03-24 @ 05:04:24
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com/
Postat av: Max Pröckl

Steg 1:

registrera dig på http://www.hertzfreerider.se/



Steg 2:

Boka en bil



Steg 3:

????



Steg 4:

http://www.youtube.com/watch?v=Qm3UNRng0kE

2011-03-24 @ 06:39:15
Postat av: MRIA

ANNA: LÖGN!!! LÖGN!!!! vi dricker i helgen så är problemet kirrat



LOTTA: LÖGN!!! LÖGGGGN!!!! JAG SKREV PÅ MSN ATT JAG VILLE ATT DU SKULLE MED DIN SABLA LJUGARE



Max: va?



2011-03-24 @ 10:54:39
URL: http://muulria.blogg.se/
Postat av: MRIA

uppdatering för max:



den där sidan verkade ju too good to be true liksom. känns lite pedofiligt, på något vis.

2011-03-24 @ 10:55:55
URL: http://muulria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0