Fettot och jag, vi brukar sova i samma säng

Jag har tidigare tillsammans med vänner insett att det bor en väldigt tjock människa inuti mig. Ibland kommer hon fram och tror att magsäcken är större än vad den är, vilket resulterar i oändligt nommande och kraftiga magsmärtor efteråt.

Hur jag än försöker så kan jag liksom inte sluta äta för mycket. Hela tiden. Minst en gång per dag. Vad lär vi oss av detta?

Jo - dåligt samvete är helt meningslöst då det uppenbarligen ändå är en egenskap ingraverad i min själ. Bäst att acceptera och gå till ica igen, liksom.


Jag och den nya kärleken i mitt liv.
(Oskyldig observation: Mitt hår är REDAN flottigt! Jag tvättade det liksom IGÅR!
Vad är problemet? Det är ju inte som att jag duschar för ofta, direkt.)

Kommentarer
Postat av: Max Pröckl

Ditt hår är flottigt för att du är inomhus, inomhusluft är flottigare än utomhusluft

2011-03-20 @ 13:58:13
Postat av: ELIN

Jag har ett fetto som bor inom mig med ..

2011-03-21 @ 15:00:50
URL: http://esks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0