Hemskt mycket hej bloggen!

Hej bloggen!
Det är jag som är uul-et i Muulria. Den ännu okända mörka kraften som kommer dra ner er läsare i djupa "thefuckidontcare"-känslor och kanske ännu djupare förakt mot fenomenet "Stockholm" och dess mångfaldiga invånare. Jag älskar nämligen att bo i Stockholm, och det är inget jag tänker mygla med.
Men ja.
Jag tänker göra en Mria och starta med en såndär bloggish lista.

Jag har insett att min senaste kyss… var ett stort misstag

Jag lyssnar på… ledsen musik och försöker att inte bli sentimental

Du mår bäst när du… äter god mat och dricker gott vin med fina vänner, och inte har major life drama.

Stockholms bästa stadsdel är… södermalm, helt klart. dock kommer jag nog mest känna ångest över att vistas där inom närmsta framtid.

Jag pratar… Ja, fröken.

Jag älskar/tycker om… de små fina sakerna i livet. Ett glas vin på kvällen, en solig dag, en bra låt, när någon säger något snällt.

Min bästa vän(ner) är… världens bästa!

Min första riktiga kyss… minns jag ärligt talat inte? det var nog med en kanin ute i ladan eller nåt. :s

Jag avskyr när folk frågar… privata saker som jag inte vill prata om. eller dattafrågor som jag borde kunna svara på men inte kan. då känner jag mig dum i huvudet =(

Kärlek är… just nu, väldigt jobbigt =( men när det går bra så är det wonderful!

Någonstans, tänker någon… att muulria vore ett bra bloggnamn... men HA! vi har redan tagit det suckersssss =)

Jag kommer alltid att vara… lite "speciell"

Jag är hemligt förälskad i… många =( får kändiscrushes hela tiden. heter det crush? krossa? fast det går ofta över rätt fort...

Min mobiltelefon är… jättefin och shiny, gjord av glas, metall och rymdteknologi. äppeltelefon fyra <3

När jag vaknar på morgonen… känner jag medens att dagen är förstörd.

Innan jag går och lägger mig… gottar jag mig över hur bra jag har det som inte har vaknat än

Just nu tänker jag på… att livet faktiskt kan bli bättre ibland!

Bebisar är… superduperläskiga.

Homosexuella är… homosensuella.....

Blondinbella är… inte lika underhållande som kissie

Ikväll ska jag… säga hejdå till finaste lottski som varit hos mig i helgen och städat till min misär =(
I morgon kommer jag… vara ledig. kanske bakfull? vem vet!

Jag vill verkligen… att allting ska lösa sig. och att det ska bli vår!

 

 

hejdå internet nu ska jag jobba!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0