How to lose friends and alienate people*

Idag är en sådan där dag när jag känner att jag skulle vilja gå ut och gå, lapa sol och vara produktiv. Men det gör jag inte. Istället råkar jag sparka världens sötaste hund i huvudet med min fotknöl så det låter "DOMP". Han började darra och var jätterädd för han förstod inte vad han gjort för fel. Han låg ju bara där och var fantastisk.

Mitt hjärta blöder.




Vänner igen. Hoppas jag.
Man vet ju aldrig när han liksom vägrar säga hur han mår.












_______________________________________________________________________________________________

* Bra film med Simon Pegg. Men tyckte även att det passade bra som rubrik med tanke på den nyss nämnda händelsen. Kan även ses som ett subtilt dagens tips.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0