Intervju med Anna Björk den fantastiska aka det mest meningslösa inlägget någonsin

MARIA: Räkna upp tre saker du hatar
Anna svarar:
Mensvärk. För att jag har det nu och det är fruktansvärt. Jag vaknade kl 6 imorse och trodde att det var dags att dö. Kul enssss.
När man fryser och svettas samtidigt, så att man är kall och blöt på en gång.
När människor skriver XD eller XP. De smileysarna kan brinna i eld.
MARIA: Varför är jag så bra?
Anna svarar:
Varför är du så bra?
MARIA: :<
Anna svarar:
:>
En dåligt-skådespeleri-bild, precis som de (tänkte skriva riktiga här, but hey wait)
reportrarna i Cosmo har.


Jag ledsnade på att leka reporter, så nu får ni se några av bilderna vi tog för det här inlägget istället.
over and out, så att säga.

Kommentarer
Postat av: Anonym

usch mensvärk är det värsta som finns! kika gärna in på min humorblogg om du har tid! <3

2011-03-21 @ 19:02:36
URL: http://ellohell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0