morgonblogg har stock i mugg

godmorgon bloggen!

jag började skriva på detta inlägg (typ rubriken) för några timmar sedan då jag fortfarande satt hemma i min fimpstinkade studentetta inlindad i en filt och slurpade te. men jag kände mig alldeles för förfärlig (och försenad) för att hinna skriva något mer.
det gick bajsdåligt att somna igårkväll, även fast jag grundat ordentligt med fotbad, rödvin och film. slutade med att jag tyckte det var en bra idé att öppna fönstret och stänga av elementet för att nå en mer behagligt sval sovtemperatur, vilket jag ångrade något fatalt när jag vaknade imorse. rena rama istiden inomhus.

anyway.
för några dagar sedan var det fredag, och såklart var jag (precis som alla andra) ute och festade. började med ett stressigt äventyr i årsta, där L hade råkat ut för en mindre angenäm överraskning i tvättstugan. vi grundade kvällen med att halsa vin för att få bort ångesten, samt äta pizza på tvärbanan.
väl på någon krog kände jag mig alldeles för nykter och kände att det var en bra idé att försöka dricka så mycket öl som möjligt under så kort tid som möjligt. vi träffade en kenza-lookalike i toalettkön och jag blev även överumplad av några dudes som tydligen kände igen mig från uppcon(????). fick reda på att de tidigare slagit sten-sax-påse med varandra om vem av dem som skulle få ragga på min tjejkompis. fina killar.
hur kvällen slutar tänker jag hålla hemligt för er bloggläsare, men jag kan ju säga att jag ändå kände mig rätt nöjd när jag tog min walk of shame morgonen efter. länge leve singellivet!

back to work, hejdå bloggen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0