stora stygga björnen

hej alla cpn!
jag sitter på jobbet och längtar till om en timme ungefär, för det är fredag, och då kan man gå hem lite innan man egentligen borde gå. ungefär en halvtimme innan tror jag. jag brukar gå 5 minuter efter min handledare går, för då kanske han tror att jag sitter kvar och är flitig men egentligen så är jag bara sneaky lazy!
idag är det ingen vanlig fredag. idag är det även löne-helg! och ni vet ju alla vad det betyder... =)
och eftersom jag är nybliven singel så hoppas jag även (kanske) på lite action (ifyouknowwhatimeanhehe).
ps.
jag lovar även att bjuda vinnaren av våran första bloggtävling på en oförglömlig kväll! så glöm inte att delta! tävligen finner ni i inlägget under detta.
ds.
sssssssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0