The bucket list

inleder med att säga att det här kommer att bli awesome, samt en lista stulen från Egoina och de andra riktiga bloggarna:

Jag har insett att min senaste kyss… var med ett homo. EXOTISHH!

Jag lyssnar på… en person i taget. Oftast den som skriker högst.

Du mår bäst när du… äter jävligt mycket pizza, men innan man börjat få ont i magen.

Stockholms bästa stadsdel är… icke existerande. Fjollträsk suger.

Jag pratar… mycket och gärna.

Jag älskar/tycker om… söta och gulliga saker/personer som är så fina att man liksom vill döda dem.

Min bästa vän(ner) är… smarta och tycker om att snacka skit om de som är dummare.

Min första riktiga kyss… var väl mer som en puss, utan att någon vågade puta med läpparna.

Jag avskyr när folk frågar… saker jag inte vill svara på.

Kärlek är… en hejare på att skapa ältande.

Någonstans, tänker någon… på om man skulle ta och prova bajssex.

Jag kommer alltid att vara… tjej.

Jag är hemligt förälskad i… massor av personer. Men det är inte så hemligt, jag är en kärleksfull person.

Sist jag grät var… inge kul.

Min mobiltelefon är… så high tech att jag får fjärilar i magen.

När jag vaknar på morgonen… har jag torkat dreggel i hela ansiktet.

Innan jag går och lägger mig… fantiserar jag om hur livet hade kunnat vara.

Just nu tänker jag på… att mitt hår är helt SJUKT flottigt. och att jag har tusen begynnande finnar i fejset. Helt perfekt med tanke på att det är lan i helgen!

Bebisar är… jätteläskiga och söta på samma gång. nu fick jag ångest.

Homosexuella är… jävligt gay.

Blondinbella är… mufare. ... (....)

Ikväll ska jag… TA LVL 40 I SHAIYA!!!!11 jävlar anamma
I morgon kommer jag… duscha. kanske.

Jag vill verkligen… kunna teleportera mig.

 

 

 

over and out, osvosvosvosv.


Kommentarer
Postat av: Erik David

Jag håller ingenting emot homosexuella, bara de kunde sluta vara så bögiga hela tiden.

2011-03-20 @ 13:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0