OJ. oj. oj... oj.

Igår var jag nära att dö! Eller nej, men jag var nära att däcka ensam någonstans i Londons mörker. Eh. Det var INTE riktigt meningen att bli så full. Att jag tog mig hem är ett mirakel! ALLT var några bögkillars förtjänst. Och ett par på bussen. Och några randoms på gatan.


Kvällens händelser i listform:
- Hinner inte äta middag
- Möter upp Julia och Monica vid tower bridge.
- Går till en tysk pub, käkar strips och dricker öl.
- Dricker en till öl.
- Blir raggad på av en kille som såg ut som Justin Long.
- Justing Long måste hem, blir lite putt
- Dricker två öl, och tre shots
- Blir erbjuden att sitta ner med ett födelsedagsfirande gäng. Visar sig att ingen riktigt känner varandra.
- Bjuder alla på snus. Får shots.
- Snackar med en skitsnygg dude. Till och med nu efteråt när jag ser bilderna håller jag med mig själv.
- Födelsedagspojken slår vad om att jag inte kan halsa en 2 pints-öl.
- Det kan jag.
- DET BÄÄÄÄLLLÄÄR UUUUURR
- Blir hyllad som en gud!
- Blir utburen ur baren av födelsedagspojken
- ALLA SKA TILL KLUBBEN!
- Kan inte riktigt gå
- Födelsedagspojken bangar, men det gör inget för supersnygga killen följer med


...
Efter detta är det ganska dimmigt. MEN jag tog mig hem. OCH tappade inte bort något. Yay me!


Bakiskaffe. Eller egentligen fyllekaffe. Är fortfarande lite på lyset! teehe

Kommentarer
Postat av: Verran

Så som det ska eller inte ska vara helt enkelt. Själv gick jag och simon hem igår i iskallt regn från stan till bergsviken. Härliga livet.

2011-05-28 @ 16:10:13
URL: http://mysterisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0