God morgon bloggen!

Jag behöver verkligen, verkligen städa mitt studentrum. Jag och Edit åt ett ton pasta var igår och det ligger små intorkade ketchupveteslingor överallt. Lätt värt det. Jag har även hunnit med att göra en fantastisk upptäckt!
Dricker du nog med rödvin blir ditt snor rosa

True story bros and sisssssses..(..)
Petade nämligen näsan tidigare, tämligen oskyldigt förstås, och upptäckte detta fenomen. Det var inte rött som när det har gått sönder något, ack nej, det var en förtjusande nyans av vinrosa. Lite som tänderna blir, fast mindre svarta. Efter denna fantastiskta insikt började jag givetvis peta mer frenetiskt i näsan, så nu är mitt rosa snor slut. Q.Q
Senare består min dagsplan av att gå över till Lotta och spela lol. På hennes dator. För mitt internet är fortfarande för dåligt.



Kommentarer
Postat av: Lauri

Behöver du en kod som låser upp Viking Tryndamere? Vet iofs inte om den funkar längre.... Men kanske värt ett försök!

2011-09-03 @ 03:58:04
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0