Britain, baby!

Tjena ladies and gentlemen! Här sitter jag i mitt nya, totalt fantastiska, helt underbara rum på Anerley Park! Hälften av min första dag som au pair är här med avklarad, och det smider på ganska bra. Pappan pratar fort och mycket och Harrison är typ så söt som ett barn kan vara. Han älskar att spela fotboll. Hela tiden. Det är helt okej, för varje gång jag passar sker detta:

Jag: <visar med hela kroppen att snart, snart passar jag bollen> Ready?
Harrison: <JÄTTEGLAD!> REDDYYYY!!
Jag: Sure?
Harrison: <argt> SHOO!! (betyder alltså sure)


Annars är det lite svårt att veta vad han vill, eftersom att han bara säger den första delen av alla ord. En annan rätt dunderjävlasöt grej är att varje gång man sätter sig ner så ska han hjälpa en att resa sig. "Hepp?" Frågar han och drar en i handen och gör ett såntdär HNNN-ljud man gör när man tar i.



Jag lägger av en saftig pose med min nya mugg i mitt nya rum.






Hur jävla exalterad jag egentligen är.







Ska ta med mig mobilen sen när Harrison vaknar och ska visa lite mer av omgivningen! Det är lummiga träd inklämda mellan brittiska radhus av sten. Ååhh.

Kommentarer
Postat av: sofie

haha, jag dog just lite av bilden.. hahaha :D

2011-04-28 @ 20:10:36
URL: http://powerage.blogg.se/
Postat av: Verran

<3

2011-04-28 @ 22:01:24
URL: http://mysteriskt.blogspot.com/
Postat av: Anna

:D:D:D:D:D:D:D:D:D

<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2011-04-29 @ 07:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0