här har du en liten hypotenusa jag inte behöver*

trots att maria tog med sig min förkylning back to where it truly belongs så känner jag fortfarande hur sjukdomen gör sig påmind genom min vattniga näsa. då och då droppar det likt vårtö från hustaken, små strilar av liquid sunshine.


på tal om flytande, så känner jag ett starkt växande behov att inom snar tid låta bacchus livsdryck kittla mitt umami-sinne. kanske i en park, utan skor och med sommarsolen i ryggen. la dolce vita, kanske inte allt för långt bort i framtiden!


tills dess så rullar jag in mig i täcket och leker human centipede.**


såäre

* man är ändå alltid för många i en trekant

** jag är en tredjedels centipede, tänker inte operera fast min mun mot någons anus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0