Hej bloggen

Eftersom att luul har gjort att undertexten eller whatever det nu heter är "Världen ur maria och luuls synvinkel", eller något liknande, så vore det ju bluff och båg att undanhålla information för er kära läsare bara för att informationen råkar vara av det lite tråkigare slaget.
Men eftersom att jag har en sådan enorm känsla för etik och moral känner jag att sanningen måste fram, och idag har världen berättat för min synvinkel att den är gjord av BAJS.
BAJS, i tell you. SKIT, RÖV, TARMAR.

MORD AIDS PEST PINA MÖRKER STJÄRT BAJS BLOD MONSTER HANDIKAPP CP MONGO NAZISTER BORGARBRACKOR EGOISM ELAKHET MISSHANDEL FETMA SVÄLT ORKAN TURBULENS CASCADA PRUTTAR KASKADKRÄK ÅNGEST KYLA ENSAMHET LIKGILTIGHET SORG PANIK PLASTIKKIRURGI GONE WRONG IG FAIL RIS ALKOHOLISM CANCER SPÄDBARNSDÖD SURSTRÖMMING LAKRITS ÄCKEL DET DÄR ÄCKLIGA SOM SAMLAS UNDER SMUTSIGA OLLON (HAR GLÖMT VAD DET HETER) DIARRÉ FÖRSTOPPNING MAGGOTS LIKMASKAR KACKERLACKOR osv.



"Hur kom det sig att världen berättade detta för dig just idag, Maria?" undrar ni då.
Well. Det gjorde den inte. Det har egentligen kommit smygande över tiden, och världen och jag har haft problem ett tag nu, men jag trodde liksom att vi efter vårt senaste bråk kunde lägga våra meningsskiljaktigheter bakom oss och fortsätta tillsammans. Även om vi kanske inte alltid strävade mot samma mål. Tydligen inte, visade det sig.
Nu tycker världen att jag ska vara ensam, misslyckad och jävligt IG. fuck you, säger jag.

IT'S ON!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Mattsson

Ordet du söker är flensost. Smegma tror jag läkare kallar det.

2011-04-15 @ 13:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0