jag har för stora bröst

Egentligen kan man ju typ inte ha för stora bröst, höll jag på att inleda med (vilket jag nu gjorde ändå, vilken tankevurpa!), men insåg sedan att det kan man ju faktiskt visst. Just nu har jag ju det, menar jag. Inte för att jag ska ha mens och att de sväller eller något sånt (jag menar kom igen, ofta jag skulle ha så tur, det enda som sväller är min mage och fittsmärtor. HUR SOM HELST.) Jag har alltså en fet jävla finne mellan mina mjuka kärlekskuddar, och eftersom att de blir så söta i min ännu sötare behå så får man den där rätt heta klyftan automatiskt.

Så nu har jag alltså en skitstor finne som konstant pressas ihop mellan mina bröst och gör skitont. Det värsta är att jag inte kan sluta pilla på den, vilket resulterar i ännu kraftigare smärtor. Och lite konstiga blickar från omgivningen.



Mitt i den mörka mysklyftan bor det ett rött, varigt monster.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0