Jag önskar att internet hade T9 så att jag hade kunnat knappa in något totalt random här

Hej löverz, som min semi-idol Egoina (http://www.egoinas.se/) säger. Idag är jag sjuk. Jag har varit sjuk sedan stockholm för att minijuden luul smittade mig.*
Sedan stockholm kan jag meddela följande förändringar i mitt annars ganska förändringslösa liv:



- Jag har nu inlett min andra mensperiod i rad där mensen är totalt jävla meningslös. Mer typ som brunröda klumpar av missfall än de normala röda floder som brukar besöka mig. Funderar om det är dags att pissa på en sticka och se om det växer någon unge där inne, men avvaktar eftersom att det känns som ett förfärligt slöseri på pengar. Chansen att jag skulle vara gravid är ju trots allt egentligen typ 0. Eller kanske lite större än 0. Jag har ju trots allt en livmoder.


- Jag har gått upp ännu lite mer i vikt. Det stör mig, för nu ser jag inte alls lika stark ut när jag försöker se spännig ut. Förr såg man ju ändå typ muskeln och då kunde man ju låtsas att man var lite sådär senigt stark.


- Min andra semi-idol Lady Dahmer (http://ladydahmer.se/) har gillat ett inlägg jag skrev i "Varför apor aldrig bär rosa klänning" på facebook!! Utan att veta att det var jag (vilken skillnad det nu skulle göra vet jag inte, men ändå)!! Så jag känner mig rätt ball osv.


- Eftersom att hela mitt huvud är pottjockt av snor så känner jag 0 lukter och 0 smak. Det är otroligt bekvämt eftersom att jag nu varken behöver bry mig om att borsta tänderna eller duscha överhuvudtaget. Förr var man ju ändå tvungen att göra det ibland, liksom. För samvetets skull. Nu är jag för evigt lyckligt ovetande.




För mjuk för att leka spännig. Har dessutom en frisyr som gör ont,
för den drar i håret och jag är håröm. Men jag orkar inte göra något åt saken, så tuff skit.









* Maila erat hat till luul på fuckyouidontcare@blöja.se. Det var hon som började med judeskämten, så skyll inte på mig. Porrmis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0