Kaninhjärna nomnom

Idag är det kungligt bröllop i London! Herrejävlar vilket ståhej. Claire är en såndär extremt entusiastisk människa och har köpt hem muggar med bilder på William och Kate, samt en tekanna enkom för tillställningen och en flagga med paret till Harrison. Han viftar dock inte med den alls, utan är skitförbannad för att han inte får titta på bee-bees (BBCs barnkanal). Han har till och med gjort en bee-bees-sång vid det här laget och gör allt för att få mamma eller pappa att byta kanal. Men icke.

Jag ska egentligen jobba järnet idag så att Claire och Mark-Anthony får en ledig dag, men jag var tvungen att ta en paus för att lobotomera chokladkaninen jag fick i present när jag kom hit. Allt för att inte somna, liksom. Ändå somnade jag typ 22.30 igår. Sick.



Käkar kaninhjärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0