mambo jambo

maria skriver blogginlägg oftare än jag kissar (nästan sant) och jag börjar få lite skuldkänslor över min oproduktivitet. därför tänkte jag berätta en väldigt spännande sak, jag har nämligen köpt ett nytt nagellack som heter mambo jambo ser ut som skalbaggar. grönt, glansigt och glamouröst. jag känner näsan hur känselspröten börjar knorra ut från tinningarna! jag blev så uppspelt att jag även målade tånaglarna.
så nu är nästan hela jag grön.

mambo?

mambo enligt H&M - glänser likt regnbågen och bor fortfarande hemma hos mamma?

vad jobbigt det måste vara när ens spröt och ben ser likadana ut. räfflade som chips. eller barr. tänk om någon tar fel och skakar hand med ditt känselorgan?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Manbo jambo, ett super nagellack!

Förutom att det är från H&M och är budget och nöts bort direkt :(

2011-04-29 @ 08:23:11
Postat av: Sara

Det var jag som kommentera :P

2011-04-29 @ 08:23:46
URL: http://lillakakmonstret.blogg.se/
Postat av: Maria

its funny cause its true! bloggar som ett jävla svin

2011-04-29 @ 12:45:59
URL: http://muulria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0