man kan ju inte vara bra på allt(****)

Eftersom att jag inte kunde somna in i drömmarnas ljuva värld* beslutade jag mig för att rycka upp mig! Sagt och gjort. Nu är jag duschad och avsminkad** och känner mänskligheten komma krypande tillbaka till mig. Hej då rotworm, tjena Maria! Nu bubblar det framtida teet i vattenkokaren, de ännu ej för tionde gången omsedda south park-avsnitten kallar, tandborsten viskar mitt namn och mina strax målade naglar ler mot mig.

Åh, justja. Det blev av. Fuck lifeeaH***.





* För att den riktiga världen är fucking oljuv. Ni vet. Fattigdom, aids, sorg och borgarbrackor.
** Fast ändå inte, för jag kan inte sminka av mig. Hur mycket tvål och gnugg eller sminkborttagning jag än använder. Det är inte så att jag använder vattenfast smink eller något annat gayigt, jag är helt enkelt bara jävligt dålig. Anna har försökt säga detta till mig flera gånger förut men jag har liksom vägrat inse sanningen. Well, efter både dusch och ögongnugg har jag nu officiellt gett med mig.
*** Brisbane mofokas. Ska finna mig själv och skjuta kängurus. kängurur. kängururururs.




Oförmögen. Dålig. One of a kind. Speciell. Unik.











(**** Egentligen bara en kass ursäkt för att man inte orkar försöka.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0