morgonstund har guld i .......mun

hej bloggen!

jag var nyss med om en rätt obehaglig upplevelse, om än inte så otänkbar om man tar hänsyn till mitt nuvarande hälsotillstånd. jag är nämligen sjuk som en liten ****, huvudet känns som det är fyllt av en ständigt expanderande klump av slemsnor som när som helst kommer bryta mitt fysiska skals gränser och spruta ut genom fontanellen.

anyway, den obehagliga händelsen.
jag vaknade ur min skönhetssömn med igenkloggade näsborrar och masar mig upp ur sängen för att ta hand om problemet like a man. när jag tömt mitt huvud på ungefär halva dess innehåll genom mina näsborrar så händer detta. en GIGANTISK snorklump!
vafan liksom? hur fick den plats i min lilla lilla näsa? VAR?

jag förstår inte. förstår du?
tacksam för svar!!!

(**** = jude)

Kommentarer
Postat av: mria

har ett svar som på det som skulle vara sjukt skämtigt men aningen antisemitiskt. får ta det på msn.

2011-04-03 @ 16:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0