Något av det mest exotiska jag någonsin gjort.

Jaha, people. Här sittar jag och bloggar. TYP TIO TUSEN METER UPP I LUFTEN!!! Norwegian har tydligen börjat med internet på sina flygningar! Himla lustigt med tanke på att man inte får ha på mobilen med tanke på sändningstjoffset. Nåja, jag klagar inte!

För er som fortfarande är typ såå mars 2011 kan jag ju meddela att jag nu bor i London. Eller well, jag är ju inte riktigt inflyttad än direkt, men jag tänker i alla fall ändra bostadsorten på facebook för att det ger mig en trevlig känsla i magen. Men allt är inte trevligt där inne, jag hetsfiser typ av nervositet hela tiden. Tur att det bullrar så mycket, annars hade folk hört :(




Släpper riktiga brakare, live från ovan molnen.







För att lugna ner mig läser jag Paulo Coelhos Alkemisten. Den handlar om en fåraherde som släpper allt för att följa sina drömmar och meningen med livet. Lite som jag, då. Den får mig att känna mig aningen religiös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0