Oskyldig iakttagelse

.. Ska härmed byta namn till "Oskyldig observation". Klingar liksom bättre.

Denna afton har jag gjort absolut ingenting. Detta beror på min totala avsaknad av lust att göra någonting, då mitt humör låg på ungefär 1 på en skala mellan 1 och 10. Efter att ha murmlat i mitt mörka rum och halvsovit mig igenom sisådär 2 timmar kom jag på den geniala idén att slå på playlisten "Tagga upp nu för fan!" av mig och min vän Anna. Då steg mitt humör genast till en stabil 5:a! Så, tips för alla er som ligger där och äter chips i ensamheten;
Tagga upp nu för fan!


Under min upptaggning har jag sjungit falskt och enormt högt. Och spelat harpan = awesome. När jag ledsnade på harpan (vilket man i och för sig inte kan göra, men kände för att vara lite wild and crazy) så provade jag att spela Mahjong Titans. OCH DÅ, mina vänner, gjorde jag denna oskyldiga observation:

När jag spelar Mahjong Titans börjar jag svettas något fruktansvärt om fingertopparna. Inte händerna i sig alltså, utan fingertopparna. Detta fenomen uppstår INTE när jag spelar Harpan eller sitter vid datorn i allmänhet. Ska alltså tillägga att det används touchpad at the moment. Sitter ju i sängen, liksom. Att göra annat när man har en laptop skulle ju kännas väldigt vuxet och fel.
Några teorier om varför kroppen reagerar så starkt på Mahjong Titans? Upplys mig.


Svettigt.

Kommentarer
Postat av: Lisa

Haha, "svettigt"

2011-04-03 @ 01:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0