PLOOIING

hejhej darlings.
idag är jag lite ledsen :( eller rättare sagt, just NU är jag lite ledsen, för dagen i sig har varit splendid och jag har faktiskt börjat tycka om the kid nu. inte bara typ "ah söt unge", utan faktiskt likeylikey. imorgon är sista dagen innan min londonensamhet. då ska det ölas. öl öl öl!!!



saker jag tänker på:

- min rygg gör ont
- jag saknar kärlek. det är därför jag är ledsen. jag vill verkligen vara kär och pirrig och lycklig och inte ensam alls.
- min enorma finne i pannan.
- att jag hoppas att de inte kommer upp för att säga att det är middag just nu eftersom att jag sitter och råfiser.
- att paulo coelhos alkemisten var fantastisk.
- att det suger att alkemisten är slut.
- buhuuuu jag har inga vänner
- och ingen bra bok
- jag önskar att jag hade vänner och en bra bok och att the kid inte hade några ben att springa bort med, så hade man kunnat chilla i solen en hel dag.


En bild jag hade tänkt använda och blogga med vid lunch. Meeen det blev ju inte.
Ser dessutom helt fantastiskt tjock ut!
(ser ni finnen?)

Kommentarer
Postat av: Anna

Det var den vackraste finnen jag har sett i hela mitt liv!! <333



Miss you honeybun :(

2011-05-01 @ 15:45:51
Postat av: Charlotte

SHIT FINNEN ÄR JU HUGE.

2011-05-02 @ 17:44:16
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0