svängiga negrer och billigt vin

Åh ja sa ouff vilken dyng rytm
Sån typ av skit som får dig att fucka upp din dyngs rytm
Håller dig vaken hela natten å du skakar som av tjack men
Du får ingen avtändning tvärtom så får du kraften å uthärda snutjävlar
Taggad på domedagen när du ligger tom i magen
Kronofogden skickar kraven till dagen du ligger i graven
Höj musiken känn hur basen slår dig i magen
Så e det lugnt, kliver i min världer skriver ur min själv
Mina känslor har inga gränser, ett med universum
Jag glider i väg, tjyvkopplar karlavagnen.
Där trettiotre varv runt solen, tiden blir min big bang


Ni kan ju alla gissa hur jag ska fira påsk i år...
"Glömde" köpa flygbiljetter hem (piteå) över helgen, så det blir 5-dagarsfylla i stockholm för min del! Lönehelg <3

CLASSY NOT TRASHY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0