telefonsamtal

Jag: Vi skulle ju kunna ta en prommis med Troja och Cita eller nåt?
Martin: Mååh..
Jag: Du vill då aldrig gå ut med dem! :<
Martin: .. Jag har ett harhuvud i min garderob.
Jag: Va?
Martin: Ja, alltså, ett huvud från en hare.
Jag: Varför har du ett avhugget harhuvud i din garderob?
Martin: Men jag kommer till det! Det är alltså inte typ skallen utan avskalad hud från ett harhuvud.
Jag: Okej.. Varför har du avskalad hud från ett harhuvud i din garderob?
Martin: Jag har haft det där sen jag var typ 14.
Jag: ..
Martin: Eller näe, måste varit typ 12..
Jag: ....
Martin: Eller vänta, när man var 12 gick man ju i 6an. Måste varit ännu yngre. 10 kanske.
Jag: ......
Martin: Jag fick det alltså av mamma när jag var 10.
Jag: Varför i hela friden fick du huden från ett avhugget harhuvud av din mamma när du var 10?!
Martin: Jamen!! Hon köpte en hel låda med typ djur och då fick jag harhuvudet!




Martins mamma är så jävla hardcore. Bara köper hem lådor med döda djur sådär. Jag vet liksom inte riktigt vad man svarar på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0