Idag läste jag en jätterolig sak #önskade inlägg

I morse när jag vaknade läste jag en jätterolig sak på aftonbladet. Egentligen är det ju inte roligt alls, utan tvärt om väldigt tragiskt att ungen dog osv, men samtidigt är det otroligt underhållande och fruktansvärt provocerande över hur människor är så jävla cp i hjärnbögen.

Förtjusande citat från artikeln:
- Han är förtvivlad över utgången, han hade aldrig för avsikt att döda sin son, säger mannens advokat. [...] Inne i lägenheten, på köksgolvet, låg den 7-åriga pojken död, mördad med 17 hugg.



...
k. Om man inte tänkt döda en sjuåring är det ju tur att man bara hugger 17 gånger. Vad kan hända liksom.


– Det min klient sagt i förhör är att han inte ville döda sin son, han ville bara skrämma modern till pojken och sin svärmoder genom att misshandla pojken. Han upplevde att de både psykiskt och fysiskt ville ta sonen ifrån honom, säger mannens advokat Jonas Wiklund.


Jag ska också försöka skrämma livet på mitt barns andra förälder och hans föräldrar och slå mitt barn lite. Så att det dör. Av misstag. För då får jag säkert behålla ungen, hart hört att soc gillar sånt liksom.



Så, mitt svar på din fråga Lauri lyder:
jag hatar idioter. jag hatar verkligen, verkligen riksmongon.

 

 

 

 

UPPDATERING:


Detta får mig osökt att tänka på det där mordet i bersika (del av pitebun) när något galet ex yxade sin förra fru i huvudet. Han ba ehh oj jag tänkte bara slå na lite. Det var inte meningen att hon skulle dö.

 

..

 

Jamen yxa henne inte i skallen då jävla cpmongo.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

instämmer helt och fullt. Tragiskt att ungen dog, men helt ärligt förtas allt det sorgliga av det fullständigt idiotiska. "Nämen asså jag råka." Tänk om norrmannen sagt samma sak.

2011-08-24 @ 22:59:08
URL: http://medlustenattvara.blogspot.com
Postat av: Lauri

Brukar skriva "idioter och höga ljud" under allergier oftast!

2011-08-26 @ 18:57:57
URL: http://lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0