MAH SHOO!

God morgon! Idag klev jag upp med solen, kan man säga! Jag har nämligen inte riktigt lagt mig än. Fest @ Martins nya place igår och jag blev så full att jag tappade bort en sko. Nu har jag lite ångest över det och oroar mig över skon som ligger helt ensam, kall och blöt i det höga gräset i ett dike på annelund. Detta ska åtgärdas senare idag, när David också vaknar.

Något annat som bidrar till ickesömnen är att min soffsäng luktar fis. Det är så förvirrande för jag kan verkligen inte komma ihåg att jag har fisit.


Nu ska jag låtsas att jag är nykter osv och käka kall billys (FANTASTISK GREJ, ni som inte smakat än är noobs. smaka genast.*) och se familyguy genom hörlurar av respekt för den sovande. Det här kommer att bli fantastiskt.**



Vadå inte med? Rockar som fan.






* Alltså inte frusen billys, lol. En original eller hawaii som tinat i kyl eller rumstemperatur. Sedan käkar man liksom bara, som en macka med fantastiskt pålägg.
** Hade hellre sett South Park, men någon har ju pissat på southparkzone. Typ the ark. Fyfan vad de sköt sig själva i huvudet när de kom på att stört irriterande pantreklamer som sabbar världens underbaraste serie var femte minut var en bra grej.

Kommentarer
Postat av: Iuri

påminner om snubben på dreamhack dom värmer tio Billys på

Torsdagen sen äter dem över hela eventet! Micropizza som legat i 3 dagar i rumstemp lär vara jävligt najs

2011-08-07 @ 04:26:29
URL: http://Lurisoft.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0