bajs och kräks luktar ju ganska dåligt

Nämen hallå i stugan! Nu är jag i skogen osv osv osv och gör häftiga grejer. Nyss åt vi bränd gris och pratade om bajs och kräk. Då bidrog ostaj med den här visdomen:

"Nu! Nu måste jag berätta! Ni vet när man har vinterkräksjukan.. Och så vet man som att det är på gång, så man tar med sig en hink in på toaletten. Så sätter man sig där och mår väldigt dåligt, och sen spyr man.. och.. så.. ja, det är ju ganska vattnigt och så, så när man spänner sig så kommer det ut där bak också. Sen spyr man igen. Och skiter ännu mer. Och jag menar.. det luktar ju ganska dåligt, då."


Ja, Ostaj. Det gör det.

Kommentarer
Postat av: Linn

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte varje dag man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-07-12 @ 18:28:46
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0