bara x antal veckor kvar!

Julia says

han är dunderpojkblommig

Maria L says

han har säkert flickvän eller är bög eller nåt :<

Julia says

han är singel och sökande

Maria L says

OHOHOHO

DÅSÅ

Julia says

:D

jag är på jakt

Maria L says

jag ska rädda honom ur ängens höga gräs

plocka skiten ur honom

Julia says

pfff han är min :D

Maria L says

ehh lol

nej

vi kan ju iofs ta honom samtidigt

rocka hans värld

Julia says

: >

han är jättegullig

Maria L says

ja

jag är kär i honom

Maria L says

och jag har bara sett en bild

Maria L says

varför har du inte satt på honom?

<_<

har du gått och blivit bög:<

Julia says

för att… jag har aldrig fått nåt bra tillfälle

Maria L says

jag ska blogga om honom

Julia says

och han är en blyg ros


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0