hajå bloggibun!

Hajå hajå bloggibun och bloggibuns läsibun. Jag har hamnat i något av en livskris, tror jag, och där av tryter energin och allt det där andra man behöver för att blogga. Allting glider liksom bara ner mellan sandkorn och försvinner. Ni vet som när man tar en skopa och skottar över strandmyror, och sedan kommer de upp jättelångt bort och man förstår inte vad som hänt.

Den senaste veckan har jag varit sjuk, supit och supit. Och varit på trästock. Men glömde bort att gå till området. Alla mina senaste fyllor har varit fantastiska! Jag har verkligen blivit dödsfull, men aldrig bakis. Det är som om gud ler åt mig. Och jag klämmer knölar på brösten.*

Just nu är jag bara hemma på visit för att byta kläder, fylla väskan med rena trosor, duscha och ge mig av till staden igen. Men jag har stannat av, för jag är som sagt i en livskris. Känner mig lite trött, less och meningslös liksom! Och ful. För jag har fått finnar och blivit tjock. :(






* Detta är jätteintressant. Ni vet på vårtgårdarna så är det ju som små knölar som syns jättemycket när man är kåt eller kall?  Dessa kan man klämma. Ni har säkert provat. Jag är jättenyfiken på vad detta är, och vad det vita man pressar ut är för form av märklig substans. Ni som testat vet ju att man liksom kan rulla ihop den till en liten vit boll, så det är ju inte som gojjan man har i finnar t.ex. Mer som.. Drömmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0