Approximate wait time: 33 minutes

Nämen tjena kids! Här får ni först ett svar på senaste kommentaren:

LAURI: JA. JAG BRÄNDE FINGRET INNAN JAG ONANERADE. MEN PÅ BRÄNNÄSSLOR, SÅ DET VAR INTE SÅ FARLIGT. Geggade inte runt med hudlösa eldfingrar i snippan, direkt.






Igår var jag på dödens fest. Eller nej, men blev ungefär lika full som flugan som drunknade i min vodka. Det var fantastiskt. Nu sitter jag här, 24 timmar senare, med dödens huvudvärk. Och dödens trötthet. För när man festar i norrbotten gör man det tills solen går ner, och det gör den aldrig.


Nu ska jag härda och spela lol med mina friandz. Om nu servrarna slutar suga kuk. Vilket de gör. Jämt.


Jag + friandz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0