Greve Fluff

hej pluppisar. idag är det studenten osv, fast jag är inte full. fml.
lanar istället. inte fml. snarare fantastiskt.
det går inte så bra. fml igen.


tänkte skriva nåt häftigt, men vet inte riktigt vad det skulle kunna vara. funderar alltså på att ge er den underbara möjligheten att önska ett inlägg! (Alltså; önska. Sen får vi se om jag skriver om det)

Kan tillägga att jag hört det mest fantastiska smeknamnet för en snippa här om dagen. Greve fluff. Åh. Min lilla greve. Smaka på det. Slicka en greve. Smek greven. Blodet forsar från greven (<-- obs, true story). Min mens är inte nådig nu alltså. No mercy här, liksom. Inget brunt meningslöst gegg den här månaden, inte! Har mensat på mig TVÅ gånger nu. TVÅ. Det har jag typ inte gjort sen jag var 13. Det är med en blandning av skam och förtjusning. Man måste ju ändå vara lite stolt över kroppens bravader.



Har mens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0