midsommar slidsommar

känner mig mogen osv.

NÄMEN ALLTSÅ. Idag är det midsommar. Jag är ganska olycklig idag på grund av tre fruktansvärda mardrömmar som fortfarande blandas ihop med verkligheten och dessutom då dålig nattsömn. Obviously. Och så är jag ledsen på grund av mardrömmarnas ursprung. Och bara på grund av. Stackars, snuttiga lilla mig.


Planen för dagen är följande:
- typ peppa med familjen
- typ hacka massa matgrejer
- typ peppa med familjen
- typ lana? typ supa? typ lana.


Vill ni vara med och lana? Ring. Kommentera. Smsa. Skriv på fejjan. As long as we håller oss till 5 eller 10 är det ok. Man måste kunna vara hela lag, ju. Och TT är för bögar. Har fått jobb förresten.


Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0