stora kukar lyser som solen

tjena bloggeeen! Idag är jag sjukt tjock och bakis. Kul blandning, liksom. Or not. Har dessutom blivit fetsmittad av bögdape och snorar som ett mongo på hal is.
Lotta (medlustenattvara.blogspot.se) <--tror jag, orkar inte kolla
är här, och nu ska vi ut och ligga i solen bakom nån lada och snacka om livet. Hon, smal och vacker, och jag, snorguden. blir bra.


såg btw x-men first class igår. den var bra ju! han som spelade magneto hade stor kuk. jag lovar. om ni ser den, kolla noga när han har grå träningsdress på sig. den lyser genom som solen.

(justja, han är sjukt snygg dessutom. om han läser detta och vill ligga så är det ok)

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-19 @ 08:22:49
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0