too cool

Tjena bloggeeeen. Jag är typ too cool för att uppdatera nu mera. Luul är obviously alltid too cool. Detta har helt uppenbart påverkat antalet inlägg de senaste dagarna. Eftersom att jag är på språng och egentligen inte har tid för detta just nu så ska jag snabbt ge er en lista på oskyldiga observationer som jag gjort den senaste tiden, så att ni kan få ett hum om vad jag sysslat med. Jag vet ju att ni bryr er så, men oroa er icke ty Maria rullar på!


OSKYLDIGA OBSERVATIONER DE SENASTE DAGARNA:
  • Extremt få människor smakar på vad de har att erbjuda, så att säga, innan de ger sig in på oralsex. Detta finner jag ganska jävla oartigt. Ett stort antal av de tillfrågade kände även chock och avsmak inför frågan. Även detta är något märkligt. Tänker verkligen ingen på vad andra människor uppoffrar för ens eget välmående?
  • Ordningsvakter har ögon i nacken. Trots att jag såg att han inte såg, så såg han.
  • Om någon biter en riktigt hårt i tummen så tappar man nagellacket.
  • Bara för att livet kan te sig ganska mysigt och kärleksfullt betyder det inte att det alltid är det.
  • Även om livet ibland kan te sig mörkt och ensamt så behöver inte det vara sanningen.
  • Skatteverket skickar otroligt mystiska brev. Jag återkommer med mer djupgående åsikter när jag lyckats tyda koden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0