TRIUMFPHHP,... ppjpjp.

Idag är torsdag - dagen jag självutnämnt till min sista arbetsdag för veckan! WOO HELG! Eftersom att jag är en jävla loser så arbetar jag alltså hemifrån. Eller alltså. Jag gör saker som måste* göras hemma, ett arbete som tilldelades mig av mina kära föräldrar efter mitt misslyckade Londonäventyr för att stärka min sunda rutin och arbetsmoral. Så nu ska jag alltså skrapa och måla om stallet (ja, vi har ett stall.)


Jag har precis duschat och skrubbat bort mitt blodsvett/svett blandat med målarfärgsdamm och känner mig vacker som en vårdag. Eller i alla fall ren. Som en.. ..
.. nämensåatteeh..


Hur som helst rotade jag runt lite i badrumsskåpen i jakt på någonting häftigt i min nakenhet och fann följande:

- massa ointressanta saker
- en eltandborste från Oral-B


"SÅ SPÄNNANDE!" tänkte jag och borstade tänderna för första gången sen.. ..
.. nämensåattehh..


Nu känner jag mig lite som ett spa-monster. Jag ska absolut införskaffa en eltandborste någon gång när jag inte har något bättre för mig. Samma dag ska jag även sola solarium för första gången i mitt liv. Meddelar när detta händer.


Kolla så ren. Och dålig på att blinka. Men sån är jag!






* fast som ändå verkar vara helt jävla meningslösa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0