Är liksom fylld av tomhet

Nu är det så länge sedan jag bloggade (och luul också, men jag menar det är ju inte som att hon någonsin gör det ändå) att senaste händelser-listan är tom. Det känns tomt. Ja.

Anledningen till min fruktansvärda frånvaro har varit det fantastiska besöket av en inte lika fantastisk Dape. Eller han är kanske lite fantastisk. Lite på botten (tänk er en cheesecake). Det här är ju dock inte alls intressant att varesig skriva eller läsa om så jag byter ämne. Så, now for something completely different.




Jag har finnar.
Wow, tänker ni då, eftersom att jag typ alltid bloggar om mina finnar, men det här är allt annat än normalitet. London är inte försiktig med mig och min ljuva persikohy, utan smutsen från alla kolarbetande gingers har liksom arbetat sig in under mina porer och orsakat kaoz. med z. Tänkte ju liksom leva singellivet, vara jävligt snygg och plocka varenda pojkblomma i stan men sådant blir ju ganska svårt när jag ser ut som fucking Trundle, the cursed troll (<-- googla om ni inte spelar LoL). Jag har sedan 3 dagar tillbaka en ny kroppsdel på hakan. Den är inte röd, men stor som ett berg. Och smärtar. Fruktansvärt. Det är vetenskapligt bevisat/mätt att detta helvetesdjur uppmäter en hel ohygglig centimeter i diameter, och jag kan inte prata/le/leva utan att det känns som att någon vrider omkring ett björnspjut i min underkäke.



Inte snygg. Alls.





Kuriosa: Har dessutom två begynnande berg i pannan. Ett mellan ögonen och ett aningen högre upp. Allt. Gör. Ont.



Försöker se lycklig ut över min nya primark-tshirt för £3, men är fan inte glad.

Kommentarer
Postat av: Max

kom tillbaks till sverige så kan jag ligga med dig om du vill

2011-05-21 @ 17:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0